LOGO
De functie van een (bewegend) logo: een logo is onmisbaar. Of u nu een ZZP’er bent die als netwerkend opdrachten binnenhaalt of een commerciële grootmacht die zijn positie wil versterken: een logo laat zien wie u bent, wie u wilt zijn en wie u wilt aanspreken. Kleurgebruik, vorm, symboliek lettergebruik en toegepaste grafische technieken vertellen uw verhaal.
OFFLINE – ONLINE
Hoewel het in vele opzichten een aardverschuiving leek, had de overgang van offline naar online eigenlijk weinig gevolgen voor de traditionele huisstijl: de ‘looks’ bleven statisch omdat het alleen een verschuiving of aanvulling van platformen betrof.
Nu video online een steeds grotere rol speelt én dankzij de komst van nieuwe software dat de mogelijkheid geeft om te animeren in de browser, wordt bewegend beeld van steeds groter belang. Zo introduceert Facebook bewegende profielfoto’s en Tumblr is één groot gifjesparadijs.
NON-VERBALE COMMUNICATIE
Als we een vergelijking maken van een merk als een persoon, kunt u beweging zien als de lichaamstaal of het non-verbale gedrag. Naast dat beweging leuk is om te zien en opvalt, kan de beweging an sich ook iets vertellen over uw merk.
ONDERWERP
Logo motion; de naam zegt het al en de beelden spreken voor zich. Uw bedrijf komt met een bewegend logo nog meer in beeld. Beweging straalt groei en progressie uit. Een goed logo blijft hangen, een bewegend logo beklijft nog meer.
BEWEGING
Wij bewegen mee met het logo van uw bedrijf. Hoe gaaf is het om uw bedrijf met uw beeldmerk te zien bewegen; dat straalt groei en dynamiek uit. Die subtiele beweging, die twist, de grap of serieuze noot die met uw logo samenvalt, waardoor uw potentiële klant net nog een keertje extra kijkt. De verwondering en de extra beleving die het oproept. Het delen met elkaar en de vraag: zie ik dit nu goed?
FUN
Los van het feit dat een bewegend logo veel betekenis heeft en een belangrijk onderdeel van uw huisstijl wordt, is het vooral ook heel erg fun! Beweegt u al mee met deze ontwikkelingen?